Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Γενικοί όροι εγγύησης

  • Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρεται στην ειδική θέση του έντυπου εγγύησης, ή και στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) και έχει διάρκεια ίση με αυτή που αναγράφεται επίσης στο έντυπο εγγύησης .

  • Η χρονική διάρκει της εγγύησης ορίζεται ανα προιόν στο έντυπο εγγύησης ή αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα  techpoint.gr Για Υπολογιστές Laptop, PC, Server, Workstation, παρέχεται πλήρης εγγύηση (εργασία και εξαρτήματα). Οι μπαταρίες και οι φορτιστές έχουν εγγύηση 3μήνες (Laptop). Για καινούριες μπαταρίες ή καινούριο φορτιστή παρέχεται εγγύηση 12 μηνών. Για τις μπαταρίες δε θεωρείται βλάβη η σταδιακή μείωση της διάρκειας λειτουργίας, μιας και αυτό είναι φυσιολογικό για όλες. Όμως θεωρείται βλάβη (και αντικαθίσταται η μπαταρία), αν υπάρχει δραστική μείωση της διάρκειας (π.χ. διαρκεί μόνο 15-20 λεπτά).
  • Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του έντυπου εγγύησης ή το παραστατικό αγοράς .

  • Πριν την παράδοση ενός προιόντος για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως. Η Εταιρία μας έχει το δικαίωμα να σβήσει οτιδήποτε υπάρχει στο αποθηκευτικό μέσο της συσκευής και να εγκαταστήσει άλλο λογισμικό ή να επαναγκαταστήσει αυτό που δίνεται από τον κατασκευαστή εφόσον κριθεί αναγκαίο για την αποκατάσταση της βλάβης.

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει

  • τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. δισκέτες, CD, καλώδια, toner, μελανάκια κ.τ.λ.)

  • Βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, χτύπημα, λάθος σύνδεση, αυξομείωση τάσης δικτύου, βραχυκύκλωμα, πυρκαγιά, ακραία θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα, έκθεση σε ήλιο)

  • Ζημίες που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά. Αν κατά την παράδοση δέματος από μεταφορική, και σε περίπτωση ορατής εξωτερικά ζημιάς, συνιστούμε στους πελάτες να μη παραλάβουν το δέμα, και να μας ενημερώσουν.
  • Σπάσιμο πλαστικών, μεντεσέδων, πλακετών, κτλ άσχετα με το λόγο που το προκάλεσε.
  • Η Εταιρία μας δεν αναλαμβάνει καμία άλλη ευθύνη, πέρα από αυτά που αναφέρονται ρητά παραπάνω. Ιδιαίτερα τονίζεται ότι  δεν φέρει καμία ευθύνη, και δεν αναλαμβάνει απολύτως καμία υποχρέωση να επισκευάσει οτιδήποτε έχει σχέση με. Εγκαταστάσεις / απορυθμίσεις προγραμμάτων. Απώλεια δεδομένων που είχαν αποθηκευτεί στους υπολογιστές. Διασύνδεση των υπολογιστών μεταξύ τους, ή με άλλα δίκτυα (π.χ. διαδίκτυο). Ζημίες που προκλήθηκαν από τη βλάβη του μηχανήματος, ακόμα και διαφυγόντων κερδών.
  • Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες υλικών τα οποία δεν έχουν αγορασθεί από το κατάστημα μας είτε είναι εντός εγγύησης είτε είναι εκτός εγγύησης και δεν παρέχεται καμία είδους υποστήριξη είτε τηλεφωνική είτε στο κατάστημα.
  • Σε περίπτωση που προσκομιστεί μηχάνημα το οποίο διαπιστωθεί ότι δεν έχει τεχνικό πρόβλημα (π.χ. ο υπολογιστής δουλεύει κανονικά , αλλά υπάρχει πρόβλημα στις ρυθμίσεις του software), ενδέχεται να υπάρξει χρεώση στον πελάτη το αντίτιμο μιας ώρας εργασίας(ελάχιστη χρέωση) .
  • Η συσκευή δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
  • Δεν πρέπει να έχει γίνει καμία τροποποίηση της συσκευής.
  • Δεν καλύπτει προβλήματα software, viruses, ή προβλήματα λειτουργικού
  • Δεν καλύπτει επισκευή στο χώρο του πελάτη(Onsite).

Ειδικοί όροι εγγύησης

  • Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις: 1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο   άτομο. 2. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών. 3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση . 4. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί. 5. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον. 6. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματά (π.χ. ιούς, προγράμματα overclocking) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής. 7. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή. 8. Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για ζημία που προκλήθηκε από λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση 9. Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για Προϊόντα Τρίτων, Λογισμικό και Υλικό Αναβάθμισης.
  • Η Εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τους όρους της εγγύησης, χωρίς προειδοποίησεις. Οι όροι της εγγύησης είναι αυτοί που ίσχυαν την ημέρα της αγοράς. Ο πελάτης υποχρεούται να κρατήσει το κείμενο με τους όρους της εγγύησης, με ημερομηνία που αποδεικνύουν τους όρους που ίσχυαν την ημερομηνία της αγοράς.
  • Σε περίπτωση που η Εταιρία μας για οποιοδήποτε λόγο δεν δύναται να επισκευάσει το μηχάνημα σας, έχει το δικαίωμα να το αντικαταστήσει με μηχάνημα που έχει ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά με το αρχικό μηχάνημα. Το μηχάνημα που δίνεται για αντικατάσταση δεν είναι απαραίτητα του ίδιου κατασκευαστή.
  • Αν και η αντικατάσταση δεν είναι εφικτή, η Εταιρία μας έχει το δικαίωμα να κρατήσει το μηχάνημα, και να πιστώσει στον πελάτη το αρχικό ποσό. Το ποσό που πιστώνεται, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές εμπορευμάτων από την Εταιρία μας (Δηλαδή δεν επιστρέφονται χρήματα)

 

Χρόνος Επισκευής

  • Γίνεται προσπάθεια να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί το μηχάνημα σε 4-48 ώρες. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, αυτό είναι εφικτό εκτός από περιόδους  εορτών και αργίες όπου ο χρόνος ίσως αυξηθεί. Σε κάθε περίπτωση, προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε το χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη ότι το μηχάνημα είναι απαραίτητο εργαλείο για τον πελάτη μας .

  • Η επισκευή του μηχανήματος γίνεται στην έδρα μας. Το κόστος και ο κίνδυνος της αποστολής του μηχανήματος προς και από την έδρα μας, ανήκει στον πελάτη. Η Εταιρία μας μπορεί να αναλάβει για λογαριασμό του πελάτη τη μεταφορά. Και σ’ αυτή την περίπτωση, το κόστος και ο κίνδυνος της μεταφοράς βαρύνει τον πελάτη.
  • Προιόντα τα οποία έχουν παραδωθεί με δωρεάν μεταφορικά σε καμία περίπτωση δεν δύναται να επιστραφούν στην εταιρεία για έλεγχο ή επισκευή με χρέωση της εταιρείας .
  • Σε κάθε περίπτωση το κόστος για τον έλεγχο η την επισκευή της συσκευής επιβαρύνει τον πελάτη .

Τόπος επισκευής